Strona główna

Oferta

O nas

Kontakt

Pomoc

🔥Strefa promocji🔥

Przerwa techniczna

Udoskonalamy Twój ulubiony sklep, wkrótce wracamy :)

Sprawdź nasz profil na FB

waldihandel.pl

  1. pl

 Kupuj taniej na waldihandel.pl. Kliknij, aby zobaczyć aktualne promocje! 

Przycisk

waldihandel.pl

Strona główna

Oferta

O nas

Kontakt

Pomoc

Regulamin sklepu internetowego

 waldihandel.pl 

 

§1

Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu

 

  • Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego waldihandel.pl, działającego pod adresem www: https://waldihandel.pl.

  • Właścicielem Sklepu jest Waldemar Białkowski, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WALDI Waldemar Białkowski z siedzibą pod adresem: Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 888 107 92 75 (dalej „Sprzedawca”).

  • Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:

    • Adres do kontaktu: Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo,

    • Adres e-mail: waldi.wb@wp.pl,
    • Numer telefonu: 54 2845 629 (godziny obsługi telefonicznej klientów: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 16:00).
 
§2 
Wymagania techniczne
 
  • W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:

    • komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;

    • dostępu do sieci Internet;

    • aktywnego adresu e-mail.

 

§3

Dane osobowe

 

  • Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.

  • Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w polityce prywatności.

 

§4

Zawarcie umowy sprzedaży

 

  • Sklep umożliwia zamawianie towarów (dalej „Towary”), uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, bez rejestracji

  • W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie, odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).

  • Informacje o towarach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

  • Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.

  • Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” oznacza:

    • złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,

    • akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.

  • Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez kontakt telefoniczny oraz wiadomość e-mail.

  • W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).

  • Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru.

  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

 

§5

Ceny i metody płatności

 

  • Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.

  • Koszt dostawy Towarów prezentowany jest na etapie składania zamówienia (w koszyku Sklepu) w punkcie "METODA WYSYŁKI".

  • Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Pomoc” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).

  • Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą.

  • Płatność w sklepie stacjonarnym:

    • Gotówka

    • Karta płatnicza

 

§6

Dostawa towarów

 

  • Dostawa Towarów odbywa się tylko poprzez "Dostawę WALDI".

  • Klient może również dokonać odbioru zamówienia osobiście:

    • odbiór osobisty w Sklepie WALDI (Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo).

  • Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą wysłania towarów do klienta.

  • Dokładny rzeczywisty termin doręczenia towarów Sprzedawca podaje w momencie zawarcia Umowy Sprzedaży.

  • Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 30 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin.

  • Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów, które Sprzedawca ustala z Klientem podczas zawierania Umowy Sprzedaży (tj. podczas rozmowy telefonicznej).

 

§7

Odstąpienie od umowy

 

  • Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.

  • Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie, oświadczenie:

    • w formie elektronicznej na adres: online@waldihandel.pl,

    • w formie pisemnej na adres: Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo.

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego w tym załączniku, przy czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  • Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres pocztowy Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo.

  • Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:

    • ceny Towaru;

    • kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.

  • Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.

  • Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

§8

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

 

  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:

    • nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);

    • ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);

    • dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);

    • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);

    • których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 

§9

Reklamacje

 

  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.

  • Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towaru zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

  • Reklamacje mogą być składane:

    • w formie elektronicznej na adres: online@waldihandel.pl,

    • lub w formie pisemnej na adres: Baruchowo 48, 87-821 Baruchowo.

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

  • W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  • W powyższym celu można:

    • zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,

    • skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,

    • zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.

  • Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl

 

§10

Postanowienia końcowe

 

  • Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.

  • Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.

  • Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.

 

Regulamin obowiązuje od dnia 22.09.2024 r.

Wolisz złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Zadzwoń do nas!

+48 608 093 165

+54 2845 629

+54 2745 514

Strona główna

Oferta

O nas

Kontakt

Pomoc

Formy płatności

Formy dostawy

Wszystko o Dostawie WALDI

Reklamacje i zwroty

waldihandel.pl

Polityka prywatności

Regulamin sklepu

©2024 waldihandel.pl